Корзина
32 отзыва

Спутниковое и цифровое телевидение

+7 показать номер
+7 показать номер
+7 показать номер

Отау тв көрсетпейді. Не істеймін?

Отау тв көрсетпейді. Не істеймін?
Кейбір арналар жоғалып кетті. Не істеуге болады?
Телеарналардың тізімі мына жерде (сілтемені басыңыз).
Егер Сіздің ОтауТВ да арналар тізімі өзгермесе немесе көрсетіп тұрған арна жазылған атына сай болмаса немесе бір арна бірнеше рет болып тұрса немесе қайта-қайта автоматты түрде арналарды жаңарту жүріп жатса, онда былай істеңіз:
егер Сізде карточкасыз ресивер болса, ресиверді зауыттық күйге келтіріп, тоқ көзінен ажыратып, қайта қосып, арналарды іздеңіз.
егер Сізде модуль болса, теледидарда арналарды іздеуді жасаңыз. Теледидарда жерсерікте ОтауТВ параметрлері жазылып тұру керек.
Отау ТВ, Алма ТВ Алматы мен облыста
Арналарды қалпына келтіру туралы мына мақаладан оқыңыз.
"E016-0 Арнаны көруге рұқсат жоқ" немесе "Е016-0 Осы арнаға тапсырыс беру үшін байланыс орталығымен хабарласыңыз" немесе "Е016-0 Арна қосылмаған" немесе осыған ұқсас жазулар шығады. Не істеуге болады?
1. Егер осындай хабарламалар барлық арналарда, қазақстандық арналарда да шығып тұрса (тек қана жарнамалық арна көрсетеді) ― онда сіздің қабылдауыш немесе модуль абонент ретінде тіркелмеген соң өшірілген (активтендірумен шатастырмаңыз, мүмкін сіз активтендірілген қабылдауышпен осы уақытқа дейін арналарды көріп отырған боларсыз).
Біз Сізге бұл мәселені тез арада шешуге көмектесе аламыз. Ол үшін не істеу керек екенін Отау ТВ-ны тіркеу мақаласынан оқыңыз.
2. Егер аталған хабарлама тек қана ақылы арналарда шықса ― онда Сіздің Отау ТВ-дағы жеке шотыңыздағы қаражатыңыз тәмамдалған (біткен). Жеке шотыңызға ақша салсаңыз ақылы арналар көрсетеді. Егер жеке шотыңызда ақылы арналарды көруге жететін қаражат барына сенімді болсаңыз, онда бұл мәселені шешу үшін CaspioHD байланыс орталығына 4343 немесе абоненттік бөлімге хабарласыңыз.
3. Менің Отауым тіркелген деп өзіңізге сенімді болсаңыз, бізді бұл мәселе жөнінде мазаламауыңызды сұраймыз. Бұл сұрақпен және де тіркелген тіркелмегенін білу үшін Отау ТВ байланыс орталығына немесе абоненттік бөлімге хабарласыңыз.
"Сигнал жоқ" деген жазу шығады. Не істеуге болады?
Бұл жағдайда антеннаны, антеннадан қабылдауышқа келген кәбілді (сымды), олардың қосылуының мықтылығын, қабылдауыш теңшеуін тексеріңіз. Өзіңізде екінші қабылдауыш болса немесе көршіңіздікін әкеліп қосып көріңіз. Егер ол көрсетсе, онда сіздің қабылдауышыңыз істен шыққан не дұрыс теңшелмеген.
Қабылдауыштағы антенна параметрлері көп жағдайда мынандай болу керек:
Жерсерік ― 058,5Е Ku Kazsat-3
LNB түрі ― 09750/10600 немесе 09750/10750
LNB нәрі ― 13/18V
22 KHz ― автоматты түрде немесе 0
Toneburst ― жоқ
DiSEqC 1.0 ― жоқ
DiSEqC 1.1 ― жоқ
Мотор ― жоқ
Бұл мәселені өзіңіз шеше алмасаңыз біздің көмегімізге жүгіне аласыз. Бізде қызмет ақылы:
шақыру+диагностика жасау ― 3000 тг
антеннаны теңшеу ― 4000 тг
антеннаны орнатып бекіту ― 2000 тг
басқа да ақауларды жөндеу ― 2000 тг
Жөндеуге тапсырыс 87772223942 телефоны арқылы қабылданады.
Исчезли некоторые каналы, пропали, каналы не по порядку, указан один канал показывает другой канал. Что делать?
Актуальный список каналов смотрите тут.
Если у Вас безкарточный ресивер и изменения каналов в автоматическом режиме не произошли или часто происходит автопоиск каналов, тогда сделайте сброс на заводские настройки, отключите ресивер с розетки и обратно подключите, сделайте поиск каналов.
Если у Вас САМ-модуль - сделайте поиск каналов (ЦТВ/DTV, спутник).
Приносим извинения за временные неудобс­тва!
Данная статья на русском языке.